Как да сменя паролата на профила си?

Как да сменя паролата на профила си?

За да смениш паролата си, отиди на екрана за влизане в профила и избери „Забравена парола“ и след това следвай инструкциите за задаване на нова парола посредством имейл. 


След като преминеш през всички стъпки, ще получиш имейл с молба да зададеш нова парола и отново да влезеш в профила си. 

Имам проблем с влизането в профила ми

Имам проблем с влизането в профила ми

Ако имаш проблем с влизането в профила си, провери дали пишеш на правилната азбука и дали не си включил CAPS LOCK (т.е. пишеш с главни букви). Провери дали въвеждаш имейла и паролата си точно така както при регистрацията. Някои устройства автоматично въвеждат имейл адреса с първа главна буква, затова преди да влезеш в профила си, провери дали си я сменил с малка. 


Ако системата не приема паролата, може да се наложи да я смениш. За да го направиш, натисни „Забравена парола“ и следвай инструкциите, така че да ти изпратим новата парола. 


Ако проблемът не е решен, е възможно да не си създал профил при първата си поръчка. Можеш да провериш дали имаш парола, като използваш опцията „Регистрирай се“ на нашата страница. Ако нямаш профил, можеш да го създадеш. 


Ако продължаваш да имаш проблем, свържи се с нашите консултанти, които с удоволствие ще ти помогнат да го решиш.  

Откажи се от имейли

Откажи се от имейли

Можеш да се откажеш от получаването на бюлетин като натиснеш линка „Отпиши се“, който се намира отдолу на всяко наше съобщение. 

Деактивирането на услугата може да отнеме до 72 часа. 


Ако нямаш достъп до никое от нашите съобщения, свържи се с нашите консултанти, които с удоволствие ще ти помогнат да се отпишеш от мейлинг листата. 

Имам проблем с добавянето на продукта в кошницата/плащането

Имам проблем с добавянето на продукта в кошницата/плащането

Ако имаш проблем с поръчването, опитай се да изчистиш кеша и да изтриеш всички бисквитки от устройството си. 


Ако това не реши проблема, свържи се с нашите консултанти, които с удоволствие ще ти помогнат.